Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg skal bruke helgen til å få jenta vår til å slutte med nattpuppen.

Er det noen som har tips å komme med?

Hun spiser veldig lite på dagen, litt grøt og fruktmos (utenom pupp), håper hun blir mer ivrig på dette feltet også. Vet man helst skal vente til hun iallefall har to gode måltider utenom pupp, men nå ammer jeg snart hver time på natta.....

Hvordan er dere rutiner på de rundt 8-9 mnd? Søvn, mat, kveldsstell?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Så godt å se at det er andre som ikke har babyer som sover hele natta... Har ei snuppe på 8 måneder som tidvis er veldig urolig på natta! Hun får grøt ca. 18.00, så bad eller bare kjapp vask.Hun legger seg for kvelden rundt 19.00, uten noe problem.

For en måneds tid siden kuttet vi ned fra 2 matinger til 1( skulle egentlig kutte begge, men d var ikke så enkelt!

reiste så på ferie i 14 dager og da skled det hele ut, og hun var fryktelig urolig på natta.

Da vi kom hjem fikk hun influensa, så dermed har nettene fortsatt vært på "halv åtte".

Nå får hun stort sett pupp en gang om natten ( 4-5 ), og har funnet ut at dagen starter 5- halv 6...

Hun våkner også endel ila natta hvor vi er inne å snur henne og setter på spilledåsa.

Hun er ellers grei å få i mat på dagtid, og spiser 2 grøtmåltider, en brødskive, middagsmat og pupp til hvert av måltidene. Sover bra på dagtid også, så det er netterne som er problemet. Tar også gjerne imot tips!!

Ble ikke så mange gode råd fra meg, men sånn er i alle fall ståa her hos oss:)

Lykke til i helgen da!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...