2gullklumper Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 tung en koffert kan være på utenlandsreise? Vet det er 20 kg pr pers, men har pakket alt i samme koffert, og den ble litt tung....
Jente89 ♥ Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 i norge er det 20kg per pers. å om man er 2stk som reiser med en koffert på feks 37kg så tror jeg det går greit er ikke sikker på hvordan det er i utlandet ..
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 Kommer ann på flyselskapet noen har 15 kilo andre 60 kilo Min mann og jeg var i Usa for 2 uker siden kunne ha med 120 kilo hjem. Kan tro a mor shoppet =0) Om en koffert blir for tung og det er 15/20 kilo pr person kan det være du må dele det i 2 kolli. Det måtte vi 1 gang =0(. Men er jo for de som skal hive de inn og ut av flyet så er jo greit.
mamman til to gutter Skrevet 23. mai 2008 #4 Skrevet 23. mai 2008 Tror ikke en koffert i utgangspunktet kan veie mer enn 20kg. Vi har hatt litt over noen ganger og det har gått bra, men vi holdt på å måtte betale overvekt fra københavn en gang kofferten var nesten 25kg (vi var to som reiste og hadde en koffert), men ettersom vi hadde oppgraderte billetter, kunne vi ha med 25kg hver og da gikk det bra. Tror jeg ville satset på to kofferter hvis den er mye over 20kg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå