påhanigjen79 Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 e no 34 uker på vei å synes at æ har nesten ingen kynnere..kanskje 1-2 om dagen! hadde masse når æ va 4-5mnd på vei...va vel litt stressa da...men synes at 1-2 kynnere for dagen e lite...har dere like lite?
mamma til 2 skjønnheter Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 Har det vel ganske opp og ned.. Har lite enkelte dager men det komer vel også an på hvor mye jeg er i aktivitet. Er i uke 33 og merker også at kynnerene har avtatt litt
willen sie eine ku zu milchen? Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 Helt fram til uke 36 hadde jeg så og si ikke kynnere i det hele tatt.. Etter uke 36 har de bare kommet hyppigere og hyppigere.. nå er det nesten så jeg ikke kan løfte en kaffekopp uten å få kynnere- slitsomt:/ men er i uke 39+2 så håper det ikke er så lenge igjen:)
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #4 Skrevet 23. mai 2008 jeg hadde også masse (eller, jeg syntes det var masse i alle fall - pluss/minus fem om dagen) fra uke 17 og utover, men nå er de så og si helt borte igjen (34 uker jeg og). Kan gå flere dager i mellom, og de kommer stort sett bare hvis jeg går for fort eller løfter for mye. Merkelige greier, men jeg nyter det så lenge det varer jeg
påhanigjen79 Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. mai 2008 godt å høre at man ikke e aleina me det begynte no å lure på om det va uvanlig eller...
anette&tutta mari :) Skrevet 23. mai 2008 #6 Skrevet 23. mai 2008 signerer.. har kynnere ofte. hadde det endel fra uke 20 og så stoppet det opp.. er 30+1 idag og har hatt ofte kynnere i endel uker nå.. litt slitsomt, men ikke vondt da:)
Dojamor Skrevet 23. mai 2008 #7 Skrevet 23. mai 2008 Hei! Jeg vet ikke hva som er mange eller ikke, men jeg føler selv at jeg er veldig plaget av mye kynnere:-/ Noen er bare "vanlige" kynnere...sånne som strammer magen men ikke gjør så veldig vondt. Men andre er veldig vonde...slik at jeg må stoppe opp, krøke meg sammen og puste meg gjennom. I dag har de vært helt j......., så jordmor sa jeg skulle telle. Antallet har vært omtrent som før, og mellom kl 8.00 og 12.00 hadde jeg 39 stk:-) Skal på kontroll på sykehuset på mandag, så da får vi se hva de sier om antall og styrke. Jeg har hatt mye kynnere i begge mine svangerskap, og er veldig "hemmet" pga dette. Men nå er jeg 35+1, så jeg begynner jo å se slutten på dette nå:-))
Dojamor Skrevet 23. mai 2008 #8 Skrevet 23. mai 2008 Glemte å si at jeg har fått målt kynnerne på CTG 2 ganger, og begge gangene har de vært oppe i 4 på "rie-skalaen":-/ Vet ikke hvor mye det egentlig er, men jordmor sa iallefall at jeg skal være obs på regelmessighet...
*stjerneklar med GULLSTJERNE* Skrevet 23. mai 2008 #9 Skrevet 23. mai 2008 Som deg, Dojamor. Har også vært plaget med kynnere lenge, side uke 15 tror jeg. De kan komme med 10 min mellomrom flere timer i strekk, og noen dager er varer dette hele dagen gjennom. Veldig slitsomt og hemmende for meg som må ta det veldig piano på grunn av dette. Er kommet til uke 37, og har noen dager hatt maserier, dvs kynnere som er skikkelig vonde!
påhanigjen79 Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 23. mai 2008 hmmm..i dag når æ har skreve et innlegg om kynnere så har æ hatt en go del...e det ikke typisk...ellers har det vært lite å ingenting de siste (mange) ukene! slitsomt å ha masse kynnere ja, 39 om dagen...hoff hoff...stresse du mye?
lille pernille;o) Skrevet 23. mai 2008 #11 Skrevet 23. mai 2008 går nå i uke 39 og har ikke kynnere i det hele tatt.....jeg gleder meg over de få jeg har.for da føler jeg at kroppen forbreder seg litt:) hadde lite kynnere med første man også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå