MathildeC Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 Håper alt er i rute - tror det, men er jo så lett å overse noe.. Nå begynner nervene å komme kjenner jeg. Sitter her og prøver å skrive tale - har bestemt meg for at dersom jeg klarer å skrive noe jeg er fornøyd med, skal jeg holde tale, men blir det bare klisj-klasj sentimentalt tror jeg ikke jeg tør holde den.. så prøver å få den litt morsom også. Hm.. har skrevet noen sider med ideer og jeg tror det skal bli bra. Mange av dere andre som skal holde tale?
Junimams* får oktoberbarn! Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 Ja, jeg skal holde tale. Har ikke skrevet noe på den, men jeg har noen ideer om ting jeg vil ha med. Jeg kan ikke skrive en sentimental tale, for da begynner jeg bare å grine, så min tale skal være morsom. Lykke til med skrivingen, talingen og selve bryllupet!!!
Mamman til Mari Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 Jepp Talen har vært klar siden februar, men har finjustert litt og begynt å øve nå. 8 dager igjen her også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå