Gå til innhold

hei urtings!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir alltid glad når du er innom! Har dere det bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HEI!!!

Her står det til liv, dagene og ukene flyr. Har ligget nede for telling med bihulebetennelse i noen dager, men nå har jeg fått antibiotika og formen er på vei oppover. Hurra!!

Gleder oss til helg nå!:-)

Hvordan går det med nye lilleprinsen din???

Skrevet

bihulebetennelse er ikke artig, antibiotika lenge leve!! God bedring! Lille prinsen er så søt så søt, og inatt sov han lenge... jeg tror han sov fra halv tolv til fem jeg... så han har lest reglene nøye før han kom, og det re jeg glad for!

Jentene da? er de glade og friske og lykkelige over at det er vår på ordentlig uten cherox ;-)))

Skrevet

Jentene slipper cherrox resten av sommeren!;-) For nå SKAL det være sommer, selv om være kan minne mer om høst enkelte dager. De er friske og glade og gleder seg til middag i dag - Grandiosa! Og til den skal vi drikke MER! Vi har endelig fått denne deilige drikken i norske butikker, så nå slipper vi å hamstre når vi er i Sverige.:-) Smugling av saft kan vi ikke ha noe av...:-))

Liten bebis som sover fra halv tolv til fem har tydeligvis lest instruksjonsboka godt før han kom ut. Du verden så heldige dere er!!!

Skrevet

Fortsatt go bedring da urtings :o)

Fint at cherroxene er parkerte, nytter ikke med vintersko nå selv om været ikke helt har skjønt at det er på tide med småsko.

Enig i at babyer som er født med instruksjonsboka innbakt er noen tine små mennesker. Nattesøvn er viktig for sånne babymammaer.

Skrevet

Takker, Trollmora!

Jeg er på bedringens vei, da... ha´kke noe å klage over nå nei!

Skrevet

cheroxfri sommer med ny is i fryseren er det beste som finnes!!!!

og babyen min, han er av det smarte slaget ;-) kanskje jeg skla melde meg på det forumet igjen, det for begavede barn....

Skrevet

Hahahahahahahahahahahahahahaaaaaaaaaahahaa han er helt klart en kandidat i det forumet!

Jentene mine kan gå over gulvet og tygge tyggis på en gang - kanskje vi også hører hjemme på "Begavede"?????!?!:-)))))))))))))

Skrevet

ja det vil jeg da virkelig si at de gjør, om ikke det er det phantomet ville kalt for kvinnelig multitasking :-) uansett de er så unge at det å ha lært seg teknikken så tidlig kvalifiserer til medlemsskap blandt de begavede! :-)

Skrevet

Ja det tror jeg også!

Dessuten kan de hoppe og synge på en gang også, så her er det helt klart snakk om to unikum.:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...