Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en nydelig gutt på 5 uker, er jo fortsatt i startgropa =)

Han spiser 10-11 ganger i døgnet, fra morgen til litt sent på kvelden går det 1 til 1,5 fra han har spist til neste måltid. Han er ganske mye våken på dagen. På natten går det fra 2,5 til 4(hvis jeg er veldig heldig) imellom. Legger veldig godt på seg da, ca 400 gram i uka de tre siste ukene.

Vet at mange har det værre etter å ha lest innlegg her...Men jeg vil helst ha litt å se frem til, litt oppmuntring og ikke kjeft fordi sånn er det å få barn...Trenger å tro at noe mer enn 1 gang med 3 timers sammenhengende søvn er innenfor rekkevidde snart =o)

Så til dere som har/har hatt babyer som sover litt lengre når startet de med det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan si at jeg vet hvordan du har det. Sann sov Jonas og fra vi kom hjem fra sykehuset. Men begynte å få mer rutiner rundt da han var 2 måneder, da gikk han opp til 5 timer soving om natten. Så 7, 8 og nå er det 8,5 til 9 timer soving om natten fra vi legger han.

Inatt f.eks- han ble lagt 2030 i sin egen seng, sovner fint uten problem. Så var klokken 0545 før han ga lyd fra seg og ville ha mat. Ofte så ligger han gjerne våken før han lager lyder, for når jeg går å henter han er han lys våken og ligger å smiler...

Tro meg det blir bare bedre og bedre...

Skrevet

Heisann!

Joda, det kommer seg etterhvert =O)

Lillegutten vår på 2 mnd og 8 dager legger seg normalt rundt 11 tiden på kvelden, og sover da til alt mellom 3-5 før han er sulten igjen. Og så står vi opp i i 8-9 tiden etter litt morgenpupp i senga.

Og i natt har han virkelig overasket med å sove hele natta! Fra i 12 tiden til 08.15 på morgenen =O) Det er vel neppe noe jeg bør forvente av han fremover, men veldig deilig var det.. Jeg måtte jo opp å pumpe meg i 05.30 tiden pga sinnsyk spreng, men men..=O)

Så.. Heng in there!!

Det kommer bedre tider. Men må nesten legge til at alle babyer er forskjellige med ulike behov..

Klem fra meg

Skrevet

Tusen takk!

Gleder meg til bedre "sovetider". Godt å høre litt konkret når det har bedret seg for andre!

Klem ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...