Gå til innhold

Kan man bruke kredittkort i matbutikker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror ikke det, men lurer på om man kan det. Jeg er nemlig blakk helt frem til mandag. Har bare 100 kroner i cash, og det hadde vært fint å kunne bruke litt ekstra på kreditt så vi får kjøpt annet enn brø og melk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på om det går på Obs, mener å huske det. Men det tror jeg også er eneste butikken. Hvis du har pin kode skal det vel være mulig å ta ut litt i minibank tror jeg?

Skrevet

ja.. et sånt kort med kode på kan man bruke i matbutikker..

Skrevet

Man kan fint ta ut i minibanker også..

Skrevet

Meny funker det også, ikke Kiwi...

Har ikke prøvd noen andre igrunn...

Skrevet

da jeg glemte bankkortet i bilen prøvde jeg med kredittkort på rema. det gikk ikke. ville gått innom en minibank og tatt ut penger, for sikkerhetsskyld.

Skrevet

står det ikke mange ganger på butikkdørene da, hva de godtar av kreditkort? men tror jeg hade prøvd minibank først.lettere å ha kontroll også, på hvor mye en bruker av kreditten.

Skrevet

Jeg fikk brukt mastercard på obs en gang jeg hadde glemt bankortet mitt hjemme! Ellers kan du jo bare ta ut i minibanken. Er du i tvil, så spør i kassen før du handler:)

Skrevet

Ikke på Rema

Skrevet

Det er individuelt fra butkk til butikk :) Det koster endel penger for butikken og akseptere disse, så er stort sett store butikker som tar de. Nesten sikker på at alle Obs'er tar de, og iallefall noen menyer. Her i byen er det iallefall 1 som gjør det :)

Skrevet

Kan ikke bruke det på Rema 1000 her vi bor, men det står oppslag i butikken!

Skrevet

Mitt fungerer på Prix og Obs, men ikke Rema og Kiwi, ellers husker jeg ikke.

Og du kan jo ta ut kontanter, men det er jo dyrt, masse ekstra å betale da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...