mimmimor30 Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 Jeg løftet litt tungt i går(holder på å flytte)og jeg begynte meg kraftige kynnere fra ryggen og frem og i dag begynte det å renne litt klar væske...Ikke mye,men nok til at jeg reagerte! Er det noen som har opplevd det før?
mor til to. 15mnd og 6år Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 kan være fostervann... ta på deg et bind, og om det kommer mer så ring føden og ta med bindet dit... de tester det der
CarinaBallerina Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 for det første da, så skal du ikke løfte tungt!! ja, jeg har opplevd akkurat det samme, men det gikk heldigvis bra fikk beskjed av legen om å holde meg helt i ro, å da mener jeg helt i ro! etter den episoden fikk jeg beskjed om å ta det rolig resten av svangerskapet. ikke stresse, og ihvertfall IKKE løfte tungt! med meg har det gått kjempebra! babyen er i storform å alt er greit.. var en litt hard omstilling for meg å roe ned, for til vanlig stresser jeg rundt i 140, men har da klart å vende meg til det også men tenk på at det er til ditt og babyens beste
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #4 Skrevet 23. mai 2008 Hvor langt er du på vei? Det kan være fostervann. Pass deg nå.
mimmimor30 Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. mai 2008 Jeg er fem og en halv mnd.på vei...Jeg har og no fått forbud mot å løfte,men jeg er så vant med å klare alt selv.Så dette er en stor forandring for meg...men ungene først!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå