Ksenia & Anjem Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 er ikke det tidlig? tror kevin var mye senere ute..men nå er ulrik mye lettere også..kan ha noe å si det oxo
Ksenia & Anjem Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. mai 2008 kanskje han går før han er året da..hadde værtgøy
Ksenia & Anjem Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. mai 2008 Det måtte komme..jada nesten kan vare lenge. Best å være pessimistisk
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #6 Skrevet 23. mai 2008 Nesten kan også være kort! Min yngste krabbet da hun var 5,5 måneder gammel, storesøster var langt tregere.. Tror hun kommer til å gå relativt tidlig også, hun er drøye 8 måneder gammel nå og går når vi holder hun i en hånd Eldste gikk ikke før hun var 13 mnd.
tøffereentoget Skrevet 23. mai 2008 #7 Skrevet 23. mai 2008 Det er tidlig det. Skjønner at det er gøy, men samtidig så går jo baby tiden veldig fort over når de er så tidlig ute... vet alt om det... snufs..:-)
Pimmini Skrevet 23. mai 2008 #8 Skrevet 23. mai 2008 Det er tidlig!! Minste jenta vår var også sånn...kjempe tidlig ute! Hun krabbet på alle fire fra 4 mnd. Da hun var på 5 mnd. kontroll var helsesøster helt sjokkert! Så gikk hun alene fra 9 mnd. Du bør nok forberede deg på tempo:)
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 23. mai 2008 #9 Skrevet 23. mai 2008 Gutten min var også slik og alle trudde at han kom til å gå kjempe tidlig. Han gjekk når han var 10mnd, men da kun til pappan sin. Han gjekk skikkelig ei uke før han fyllte 1år, da var det slik at når han mista balansen og datt så reiste han seg opp att for å gå vidare mot å krabbe som han hadde gjort til da. Så det trenger ikkje å gå så fort selv om han er tidlig ute nå. Jenta mi var treigar med det meste enn storebroren, men så er dei da induviduelle individer dei som me.....!!
ScaryMama Skrevet 23. mai 2008 #10 Skrevet 23. mai 2008 Min krabbet krabbet også nesten da han var 4 mnd. Han krabbet bakover, og drev og gynget på alle fire, men han krabbet ikke skikkelig før han var 7 mnd. Men da kunne ha det godt! Krabbet overalt, opp og ned trapper og var kjapp. Men han gikk ikke før han var 13 mnd...
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 23. mai 2008 #11 Skrevet 23. mai 2008 Sånn er vår lillesnupp på 4mnd. Han har så lyst til å komme seg fremover! Men blir sikkert etpar mnd til ennå, likevel:0)
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #12 Skrevet 23. mai 2008 OI, det var tidlig ja snuppa begynte å åle seg når hun var rundt 4 mnd og hs mente DET var tidlig hehe. Kan nok bli sliten av den gutten der fremover du ja snuppa tok foresten sine første skritt når hun var rett over 8 mnd gammel.. Sier bare lykke til jeg
Masaili <3 Skrevet 23. mai 2008 #13 Skrevet 23. mai 2008 Eldstejenta mi krabbet når hun var 5 mnd, reiste seg selv etter bordet og sånn når hn var 6,5 mnd, og gikk når hun var 8,5 mnd! Husker det som en utrolig slitsom tid, siden hun manglet litt vett som de får når de begynner når de er eldre. Hun var jo ikke redd i det hele tatt, og datt masse!!! Men alt gikk fint! Travelt, men mye moro også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå