aikipia Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 Dere som kjøper linser på nettet, hvordan gjør dere det mht. synstester? Hvis jeg går til en optiker vil vel han være interesert i å selge linsene til meg, kan man gå til en optiker og bare ta en synstenst?
Espoir Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 Man kan godt gå til en optiker bare for synstest. Det gjør jeg, og kjøper linsene på nettet.
dritgrei hei hei! Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 du kan gå til opptiker bare for en synstest ja.... han jeg bor sammen med han justerer litt sånn på egenhånd ;-)... også går han til optiker en gang i blandt, hvert tredje år eller no :-)
brooklyn Skrevet 23. mai 2008 #4 Skrevet 23. mai 2008 går helt fint an å bare ta synestest hos optiker. Når det er sagt, har jeg pirsshoppet endel på nett når det gjelder linser, og tidligere kjøpte jeg dailies dagslinser på nett, nå er faktisk specsavers som dagslinser, kjøpt via optiker, littegranne billigere. Men det kan jo variere fort i pris.
* 5 om dagen * Skrevet 23. mai 2008 #5 Skrevet 23. mai 2008 når jeg tok synstest i høst, så fikk jeg greie på hvilken styrke jeg måtte ha på briller, også spurte jeg etter styrken på evnt linser, da fikk jeg den.måtte gå ned litt i styrke,ved linser,vet ikke hvorfor men.jeg fikk også en internettadr av han som jeg kunne bestille over nett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå