Jente89 ♥ Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 Datteren min på 20mnd er veeeldig hostete, ga henne en skje med hostesaft for to dager siden, men hun syns vist at det var så fælt at hun nekter helt når jeg kommer med det. Finnes det noe annet som har samme effekt som smaker bedre? hehe
Bring_it_on!!:)) Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 kjenner igjen den.. Jeg har kjøpt sånne sprøyter man får på apoteket sammen med medisiner til barn.. Da går det mye lettere med mini... Men han elsker jo hostesaft smaken da.. ( han er litt rar ja).. hehe.. =)
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 Det finnes hostepiller men tror neppe de er til så små. Jeg bruker sprøyte spruter det inn. Når det er umulig har jeg blandet det med litt melk i flaske eller annet hun drikker av. Utrlig nok har det funket =0) god bedring til din lille turbo =0)
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 23. mai 2008 #4 Skrevet 23. mai 2008 Nei, men sønnen min var lik.. Kjøp en sprøyte på apoteket (jeg har fått den gratis når jeg har kjøpt slikt) putt sprøyta i munnen inntil kinnet, da er det vanskligere å spytte ut.. Her har det til tider vært kamp!!!
Jente89 ♥ Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. mai 2008 takktakk for svar, det med sprøyte var veldig smart, har ikke tenkt tanken, det er vert et forsøk :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå