Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil bare ønske alle en fin helg, både dere med og uten mager, dere med god råd og dårlig råd, de som elsker hunder og hater hunder, alle slanke og alle tykke og de midt i mellom, de med bra ektemenn og de med elendige ektemenn og dere uten menn i det hele tatt. Dere som elsker NAV og hater NAV, de som er glade i våre nye landsmenn og dere som har lite til overs for dem. Dere som er unge og gamle eller midt i mellom.

Alle er vi ulike og uenige om en masse, men en fin helg kan vi vel klare å ønske hverandre.

GOD HELG :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her blir det jentetur til Stockholm ikveld, meget glad det går fly kan du si!! Jeg er passe fornøyd med NAV. Fornøyd med at de endelig slo seg sammen og ble ETT ubrukelig sted, enn at de var tre. Blir nok bra om noen år, skal du se. Jeg er midtimellom gammel. Passe nok til å fylle ut alder der det påkreves. Jeg ble spurt om leg når jeg skulle kjøpe 6 ringnes på en liten Prix butikk på hjemstedet mitt i fjor.. Litt pussig, for de spurte ikke i samme butikk fra jeg var 17.... Aldri!

Jeg liker å diskutere, men det er ikke mange her som det verdt å bruke tid på. Endel døgnfluer som tydeligvis oppretter en profil med det for øye å rakke ned på andre. Uten å egentlig komme med noe som helst, de kan jeg styre unna. Har blitt flere nye profiler etter annie forsvant:)

Men, jeg skal Stan og drikke meg lykkelig i helgen. Det går faktisk an å slå ut håret etter passerte 30!! Det går an å bruke penger på annen velvære enn blekemiddel, manikyr og Restylane!

Vel, ha en kranglete helg, snurpedamer!! -og andre damer!

Skrevet

Takk for det... Det ser jo ut til å bli fint vær til og med... Men god blir nok ikke helgen, da vi skal bruke den til å rydde opp i mammas klær og smykker. Hun døde på tirsdag! Så det blir nok en minnerik helg dette her, huff.....

En god helg til dere andre, misunner dere ja. Spes tur til Stan med jentene Japp! Men får nok vente noen mnd til med det.

Skrevet

God helg:)

Vil også til Stan og drikke meg full!! Vært full noen ganger før men aldri der... Bra shopping har jeg hørt også. Men nå er det fødsel rett rundt hjørnet (håper jeg da) så drikkinga får vente!

Er egentlig veldig festklar: hender jeg drømmer at jeg er på fest, dritings, og så blir jeg så flau når jeg oppdager at jeg er gravid at jeg våkner helt svett! På tide med en Munkholm...

Skrevet

Drar opp igjen denne her jeg Knøtta =)

Og benytter anledningen til å ønske alle de damer god helg =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...