Gå til innhold

Blogspot: Hvordan redigerer man bilder på størrelsen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp meg dere som kan. Vær så snill!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke hva blogspott er. Men når jeg skal forandre størrelse gjør jeg det på bilderedigeringsprogrammer som photoscape.

Skrevet

Blogspot er en bloggside. Håpet jeg kunne redigere der. Noen andre som vet?

Skrevet

Når du laster opp et bilde, kommer det opp en side der du kan redigere både størrelse og plassering på bloggen. Du må huke av for "størrelse" - stor, liten eller medium.. Hvis jeg ikke husker helt feil, skal stikke innom og sjekke :-)

Skrevet

Jo, på den siden der du skal legge til bildet, der det står "Bla gjennom". Litt lengre ned på den siden står det: Velg en utforming.. Da velger du plassering i bloggen. Til høyre for dette står det "Bildestørrelse". Der huker du av for om du vil ha "liten", "middels", eller "stor".

Skrevet

Taaaakkkkk!!!! Så fint at du kunne hjelpe. Men bildet som jeg vil ha bak overskriften, da? Det blir helt firkantet. Ville dradd det ut litt...

Skrevet

Det bildet du vil ha bak overskriften, har du lastet det inn på "sideelementer"-siden?

Du går inn på "Utforming" -> der ser du bl.a. overskriften din. Om du trykker på "rediger" der, får du opp tittelteksten. Det er her du har lastet ned bildet du vil ha bak overskriften?

Hm, tror faktisk ikke det går ann å bestemme str på akkurat det bildet.. Men mener å huske at det går ann å velge noe som "tilpass str"..

Skrevet

Har ikke lastet det inn på sideelementer, nei. Trykket bare på rediger hvor overskriften står og lastet opp bildet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...