Candy girrrl Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 Jenta mi er plutselig blitt knall rød i rompa. Og har 4-5 røde prikker som kan ligne på kviser spredt på rompe og lår. Hun har gått uten bleie og blitt smurt med gode salver. Men det virker ikke som det hjelper Har en febersyk unge til her så kommer meg ikke til fastlegen i dag. Hva kan det være?
Candy girrrl Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 23. mai 2008 Huff. Nå tok jeg en bleie. Nå har hun utslett på hele rompa, litt oppover ryggen og nedover låra (
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 leste at ett tynnt lag med honning på utslettet hjelper mot bleieutseltt. Ellers har du kystallfiolett hvis det selges fortsatt på apoteket, men det er noe klin.... klær og deg skjøl kan bli blå...
My little girl_ Skrevet 23. mai 2008 #4 Skrevet 23. mai 2008 må bare blande meg inn litt... har du bilde av oth?
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 23. mai 2008 #5 Skrevet 23. mai 2008 Masse potetmel ved hvert skift. Ellers forsiktig vask (skyll) og lufttørk.
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #6 Skrevet 23. mai 2008 Kan det være noe annet enn bleieutslett? Vannkopper eller varmeutslett e.l. kan ofte starte i bleieområdet... Bare en liten tanke.
dumme mamma Skrevet 23. mai 2008 #7 Skrevet 23. mai 2008 babyline babyolje fungerer helt perfekt på bleieutslett og sår hud. Bedre enn al annet jeg har prøvd. Vask med en myk klut uten såpe, la lufttørke og ha på mye olje, ikke gni, bare hell på og det blir fort mye bedre
Candy girrrl Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 23. mai 2008 Takk for svar. Så bleieutslett kan være prikkete?! Hun har hatt vannkopper. Men lurte litt på brannkopper.
Candy girrrl Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 23. mai 2008 Hihi..utrolig praktisk å kommunisere i 2 tråder Jeg har svart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå