*Lissi* Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 Er i uke 23. og har en liten turbo i magen:-) Har aldri opplevd lignende.....og dette er mitt fjerde svangerskap. Bare jeg skifter stilling om natten er det fult liv:-) Spiller ingen rolle om jeg ligger eller går, full fart store deler av dagen. Koselig, men kan nesten bli for mye av det gode:-) Flere med aktive babyer?
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 Jeg merka dette da jeg lå med omgangssyke i begynnelsen av uka, da fikk jeg jo mer tid til å ligge stille;) Masse liv i magen da, spesielt når jeg skulle sove, hehe.. Men det var bare kjempekoselig. Nå etter at jeg har kommet på jobb igjen blir det fint lite tid til å slappe av med lange dager på jobben. Så har kjent lite. Men er kun 21+0, så babyen har enda god plass så kjenner det sikkert ikke så bra da;)
Mamma mjaua Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 ja, jeg har det hehe. han er veldig aktiv. på skolen på mandag, så stoppet læreren plutselig helt opp, og måtte kommentere magen min. dne hadde bevegd seg i 2 timer, og hun syns det var så fasinerende å se på at hun måtte ta en pause fra undervisningen, haha! tenkte ikke så mye over det, siden er jo blitt veldig vant til at han sparker omtrent hele tiden. morsomt å se når plutselig rompa stikker ut av magen og slikt:) tihi
mamma til 2... Skrevet 23. mai 2008 #4 Skrevet 23. mai 2008 har en veldig aktiv tass i magen ja:) var ikke sånn forrige gang... heldigvis mest aktivitet på dagtid:)
anette&tutta mari :) Skrevet 23. mai 2008 #5 Skrevet 23. mai 2008 Lille tutta mi har turnshow flere ganger om dagen. sparker og sparker og magen popper hit og dit. veeeeldig aktiv liten jente:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå