Gå til innhold

Flere med en veldig aktiv baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 23. og har en liten turbo i magen:-) Har aldri opplevd lignende.....og dette er mitt fjerde svangerskap.

Bare jeg skifter stilling om natten er det fult liv:-) Spiller ingen rolle om jeg ligger eller går, full fart store deler av dagen. Koselig, men kan nesten bli for mye av det gode:-)

Flere med aktive babyer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg merka dette da jeg lå med omgangssyke i begynnelsen av uka, da fikk jeg jo mer tid til å ligge stille;) Masse liv i magen da, spesielt når jeg skulle sove, hehe.. Men det var bare kjempekoselig. Nå etter at jeg har kommet på jobb igjen blir det fint lite tid til å slappe av med lange dager på jobben. Så har kjent lite. Men er kun 21+0, så babyen har enda god plass så kjenner det sikkert ikke så bra da;)

Skrevet

ja, jeg har det hehe. han er veldig aktiv. på skolen på mandag, så stoppet læreren plutselig helt opp, og måtte kommentere magen min. dne hadde bevegd seg i 2 timer, og hun syns det var så fasinerende å se på at hun måtte ta en pause fra undervisningen, haha! tenkte ikke så mye over det, siden er jo blitt veldig vant til at han sparker omtrent hele tiden. morsomt å se når plutselig rompa stikker ut av magen og slikt:) tihi

Skrevet

har en veldig aktiv tass i magen ja:)

var ikke sånn forrige gang... heldigvis mest aktivitet på dagtid:)

Skrevet

Lille tutta mi har turnshow flere ganger om dagen. sparker og sparker og magen popper hit og dit. veeeeldig aktiv liten jente:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...