ana baroma Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 Snuppa går rundt langs vegger, bord, sofaer, stoler, beina vår osv - og har blitt svært så mobil... Er en sånn gåvogn bedre enn disse gåbilene noen bruker? Hun er bare 9 mnd, trodde de skulle begynne å krabbe nå, jeg....
Sivalur Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 Noen hopper over krabbingen. Jeg synes vogna er bedre som første gåhjelpemiddel. Med gåbilene tenker jeg at de får litt feil benstilling før de har lært å gå ordentlig. Vi kjøpte gåvogn ifjor sommer når knerten var rundt året, han tok første skritt på egen hånd da han var 14 mnd. Først til jul fikk han gåbil og nå synes han det er kjempegøy med den, men jeg er glad vi ikke hadde den før. Tror den brio gåvogna kostet ca 200 men varierer kanskje litt fra hvilken butikk du kjøper den i.
tre_prinsesser Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 Vesla her syns det var veldig morsomt med gåvogna. Brio sin koster 299,- Den er dyrere noen steder, men da betaler du i så fall mer enn du trenger ;-)
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #5 Skrevet 23. mai 2008 Normalpris på gåvognen er 249kr i lekebutikkene. Enkelte steder har jeg sett at de koster mer også. Vi kjøpte vår på Ica til 149 kr. Et tilbud de har nå og da.... Anbefaler absolutt gå-vogna. Der får en stille inn hvor rett handtaket skal være (to stillinger) og tregheten på hjulene. Da slipper enn at vogna triller fra barnet. De gå-bilene har ikke den funksjonen med hjulene. De er heller ikke like stabile og lett for å velte i alle veier. Er vokst opp med gå-vogn, hadde til mitt barn og til tantebarna på min side. Alle har storkoset seg med den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå