Ville Vera Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 Jenta vår har fått kolikk, og jeg er så og si utslitt. Samboern arbeider om dagene, og jeg må ta meg av den lille alene.. Derfor har vi gjort det slik att han gir henne flaske med mm eller mme om natta så jeg får hvile ut litt. Jenta mi spiser i en time på puppen før hun er mett, så derfor går det mye fortere og gi flaske på natta. Svigermor sendte meg ett rart blikk når jeg nevte dette, er det dårlig gjort av meg??
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 Nei, så lenge produksjonen din holder seg oppe er det ikke dårlig gjort av deg. Husk bare at brystene produserer mest melk om natta, så hvis du begynner å produsere lite etterhvert kan det være greit å gi flaske til kvelds i stedet ;-) Flink er du, som passer på at lillingen din spiser og trives. Det er ikke gift i mme, selv om endel svigermødre synes å tro det ;-)
mamma`n til nurk Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 Drit i blikket til svigermor og gjør det som funker for dere!! Et lite tips...fotsoneterapi! Har hatt det på snuppa vår. Hun hadde smertehyl flere ganger om dagen pga magesmerter, etter en behandling ble det et par vonde brøl iløpet av en uke, etter 2. behandling ble hun helt fin:) Nå har hun det endelig bra, og jeg får sove litt mer... verd et forsøk:)
Gjest mphs Skrevet 23. mai 2008 #4 Skrevet 23. mai 2008 Kanskje hun stusset på at du sier du fullammer når du gir tilegg. Men der er selvfølgelig ikke dårlig gjort av deg å gi flaske om du syns det er greit.
lille sprelle Skrevet 23. mai 2008 #5 Skrevet 23. mai 2008 Vi er snart over på fullamming, men far gir på flaske etter siste amming på kvelden for å "fylle opp". Jeg pumper meg to ganger om dagen for å ikke få brystbetennelse (den ligger å ulmer) og den melken bruker vi. Opplegget er "velsignet" av helsestasjonen. Far gir også på flaske når mor må ha en pause på natten innimellom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå