-galadriel- Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 Jeg har tempet et par sykluser nå, og ser at etter EL stiger tempen med 0,1-0,2 grader dagen etter, for så å stige litt mer dagene rett før mens. Er det normalt eller skal tempen være på det høyeste dagen etter EL?
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 Det er helt normalt.. :-) Les litt mer på Pernille.info.. Der står det masse om temperatur.. Den stiger rett etter EL, og f.eks hvis man er gravid, så vil tempen stige enda mer 7-10 dager etter EL.. Jeg har nettopp oppdaget at jeg er gravid, og dette er tempkurven min:' http://www.fertilityfriend.com/home/20579e
-galadriel- Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. mai 2008 Gratulerer! Min kurve ligner litt på din, den steg jevnt etter EL, men jeg var ikke gravid. Er det slik at tempen øker i takt med progesteron nivået? Så når man har høyest temp, så er produksjonen av progesteron høyest?
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 23. mai 2008 #4 Skrevet 23. mai 2008 Det stememr ja. At den stiger litt hele veien frem mot mens er bra. det viser at kroppen din klarer å produsere mer og mer progesteron. Det er progesteronet som laget den forhøyede temperaturen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå