LilleVackreAnna Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 Var skikkelig nervøs før UL, uten noen spesiell grunn, men så var det jo bare moro!! Fikk se babyen godt, men den la armen over hodet da jm skulle ta bilde av ansiktet til oss, og ville ikke flytte på seg:) Fikk til og med fremskynda termin fra 22 til 19 oktober. Så nå i helga skal vi feire litt, og kanskje ta en tur på babyshopping:)
Miss Dynamite Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 gratulerer så masse =) =) det er jo så gøy!!! Var på privat ul i uke 16, og skal på ord ul neste uke..Gleder meg MASSE... jeg fikk mange bilder sist, men han er jo spesialist, så hvem vet hvordan bildene blir når jeg skal på sykehuset!!! Feir og kos dere
cabe- fått gutt nr fire :) Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 Hei og hopp! Gratulerer så masse med overstått UL!! Ser vi har termin samme dag, blir spennende å se hvem som kommer først i mål : D
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 23. mai 2008 #4 Skrevet 23. mai 2008 Gratulerer så mye med vellykket UL:) Så herlig å se de små nurkene våre slik inni magen vår.. Har også vært på UL idag. Og fått termin 22.okt. Hadde 20 okt.. Så var ikke store hoppet.. Fikk du vite kjønn da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå