Gå til innhold

dritgreijenta har blitt stor....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun går opp trappa selv, inn på dritgreigutten sitt rom, også finner hun fram lekene og sitter på gulvet og leker for seg slev og lager fine koselige leke lyder... tenk, herre min hatt det går fort altså.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååå så deilig med store jenta som ordner selv....men har jo lyst til å stoppe tiden litt for de vokser så fort fra oss at det er nesten litt trist synes jeg....

Skrevet

jeg fikk bilder av nevøen min på mail i går... han bli rett år i juni, og der satt han så blid og fornøyd og lekte med en fotball og så ut som en stor unge... da ble jeg litt paff og litt trist, for så fort trenger det ikke å gå!

Skrevet

Og minstesnupp blir også stadig større og jeg får lyst til å bremse tiden litt. Hun skal jo være babyen min lenge. Ikke en liten selvstendig sak som beveger seg rundt i sirkel på gulvet så lett som bare det. Knærne trekkes oppunder kroppen, så snart krabber hun vel også. Kan vi lage en sånn tidsbremse tror du?

Skrevet

Jeg er ganske sikker på at vi får det til om vi bare prøver nok! va med bur??? er det en løsning tror du?

Skrevet

Et bur uten mulighet til bevegelse da, så de ikke lærer noe nytt? Nei, det tror jeg ikke jeg orker å høre på, Unger som hyler fordi de er stengt inne. Jeg håper på en tidsmaskin jeg. Storebror elsker harry potter og alt annet som foregår i et parallelt univers. Kanskje han kan noen trylleformler?

Skrevet

Kan jeg også få låne tidsmaskinen deres?

Har lyst til å stanse tiden innimellom, spesielt når jeg kjenner at hjerte holder på å flyte over :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...