Scorpiogi Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 Jeg bruker sånn toro-pakke, eller lignende, legger x-tra ost innimellom lagene, og så skjærer jeg opp litt løk, sjampinjong, oliven, fetaost o.l. og legger innimellom. Det blir kjempegodt..
mpmamman Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 ikke noen kjempe spennende lasagne vi lager men vi synes den er god:) 750g kjøttdeig litt uner 2pk taco krydder ca 7 dl hvit saus med ost 1-2 tomater finhaket 1 løk fin hakket kjøper lasagne plater og legger i mellom ost på toppen 230 grader i ca 25min masse god salat til og baguetter
Gulosten™ Skrevet 23. mai 2008 #4 Skrevet 23. mai 2008 Husker ikke helt målene da det ble laget til en haug med folk.. hehe Men vi hadde hermetiske tomater oppi en kjele, moste disse med en gaffel. Så en dæsj tomatpuré, renset og grillet kylling og en haug pinjekjerner oppi kjelen. Og litt oregano. Dette ble til sausen som man la lagvis med pastaplater på vanlig måte, også ost på toppen:)
Tia med 2 ♀ Skrevet 23. mai 2008 #5 Skrevet 23. mai 2008 Her hender det vi kjøper toro/knorr pakkene og har i grønnsaker sammen med kjøttet. Ellers kjøper vi en rød og en hvit saus, (ferdig på glass) og legger det lagvis. Har i kjøttdeig og gjenre litt grønnsaker, og pasta platene selvfølgelig :-)
Korse76♥ Skrevet 23. mai 2008 #6 Skrevet 23. mai 2008 Jeg steker karbonadedeig med hvitløk og tilsetter et glass med Dolmiosaus. Lager ostesaus og legger lagvis kjøtt/saus/plater. Masse ost på toppen og serverer med hvitløksbaguetter og salat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå