Anonym bruker Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 Var typene deres negative eller positive? Jeg har lyst til å legge inn litt, ikke mye , men bare fylle ut de tomme teposene jeg har fått! Men typen sier bare : du gjør det bare for å vise deg frem, vil at andre skal se på puppene dine , etc. Sier hver gang at jeg gjør det KUN for MIN EGEN skyld! hater å kle av meg. Så sier han at alle gutter/menner tenker at jenter med silikon er lause og billige. blir så irritert på han. Noen som kan gi meg noe jeg kan svare han med?
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 Hei. Jeg fikk lagt inn silikon for 6 år siden. Hadde da 1 barn og ingen pupper, klarte ikke å amme for babyn fikk ikke tak i noe. når hun var 3 år la jeg inn silikon etter lange diskusjoner med min kjæreste, han kom med samme argumenter som din. Jeg sa at jeg følte meg overhode ikke kvinne, var helt flat og bh var ikke nødvendig, kunne ikke engang ha sånne med innlegg. Jeg følte meg liksom ikke hel det ble noe jeg gikk å tenkte på hele døgnet, jeg kan liksom ikke helt forklare det men jeg følte at noe manglet. Etter mange diskusjoner ble han med på at jeg skulle legge inn så mye at jeg fikk en normal str, å hvis ting ble som han fryktet skulle jeg ta det ut igjen. puppene ble helt perfekte, alle tanke rsom jeg hadde før har forsvunnet, tenker ikke engang på at jeg har silikon. Kjærsten min er også fornøyd,ikke fordi jeg har pupper nå men fordi vi har det MYE bedre sammen fordi jeg har blitt fornøyd og selvsikker på meg selv og egen kropp. Har også fått et barn til etter inngrepet og ammingen gikk så det suste denne gangen, det var en god følelse. Å til de som sier det er sykt/farligt å amme når mann har silikon, dette stemmer ikke..jeg hadde en lang samtale med Gro Nylander etter fødselen ang amming med silikon, hun var superpositiv til at jeg ammet barnet mitt, skulle bare passe på å amme oftere pga mer melkespreng, med det jevnet seg for ut.. håper dette hjelper deg litt..lykke lykke til
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 Tusen takk for svar Jeg føler meg også ganske flat, har en liten b . Selvtilliten var MYEEE bedre når jeg amma, hadde en middels stor c . Og jeg følte det så mer riktig ut på min kropp! Men han er sååå sjalu, bare tanken på silikon får han til å bli sint, og sier at jeg bare skal ha silikon pga oppmerksomhet! Jeg gjør det jo også for hans skyld, for jeg tror jeg kommer til å bli mye mer selvsikker når jeg skal være naken med han! Er bare 19 år, men føler meg som en 10 åring . :/ Noen andre som kan dele sin erfaring med silikon og negative kjærester? hvordan få de til å forandre syn?
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2008 #4 Skrevet 23. mai 2008 Hei. Jeg har operert inn silikon, etter min forrige fødsel og puppene bare hang og slang som to tørkede filler midt på brystkassa. Før svangerskapet den gang hadde jeg B-cup og gikk opp til D-cup, etter amming så forsvant de og ble en mini mini A-cup og jeg følte meg så uvel at det var rett å slett usunt. Klarte ikke kle av meg forran typen, klarte knapt nok se meg selv i speilet. Så det var intet spørsmål for min del, jeg gjorde det for MIN egen del og ingen andres. Typen likte det ikke helt men greit, trengte jeg det så var det greit.. Så jeg opererte inn 360ml og fikk en stor C-cup, og herregud til en følelse det var å våkne opp med pupper da!!!! De er myke og gode å ta på, ser litt falske ut men det bryr meg ikke!! Og det er en himmelsk følelse å kunne kle seg i fine topper, fine kjoler osv å faktisk føle seg vel, kunne sole seg i bikini, og føle seg VEL!!! Vi spurte før operasjonen om dette med amming, og de anbefaler å amme om en klare for å forhindre kapsling, men jeg velger å ikke amme (grunnet mye pes forrige gang- uten silikon). Og jeg hadde ikke vert i tvil, hadde jeg måttet gjort det om igjen så hadde jeg lagt meg under kniven uten å mukke!! Og vise seg fram?? Klart en gjør det, alle gjør det ubevist om de føler seg vel, og det er forskjell på å by seg frem å vise seg frem!! Så om du synest dette er det du trenger for deg selv så synest jeg du skal gjøre det!!! Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2008 #5 Skrevet 2. juni 2008 Jeg fikk operert inn for 5 dager siden - er sååå gla at jeg endelig turte gjøre det - typen hade full forståelse da jeg fortalte han hva jeg ville gjøre. Gleder meg til å kunne kjøpe kjoler og topper uten å ha noe å fylle inn oppe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå