Sunniva78 har to små Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 Gutten vår har sovet så godt om natta fra han var 3-4 uker. Opp 1 gang mellom 3 og 6, da har han lagt seg i 8-tiden. Legger seg mellom 7 og 8 nå, men har begynt å våkne oftere. Først i 2 tiden, så 4 og 6. Hva betyr dette da? Han er en stor gutt på 7500gram, så tanken om å snart starte med litt fast føde har jo slått meg... Men det kan vel kanskje være økedøgn også? Hvor lenge har de slike økedøgn da, hvis det er det? Vil helst ikke begynne med annen mat før jeg må, men mett må han jo bli. Virker som om at jeg har nok melk... Noen som har peiling?
Gothminister Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 Kan være økedøgn. Hvor lenge det varer er litt varierende. Noen har bare økedøgn om natta, og da vil de vare noen netter, mens andre har det hele døgnet og har det 1 døgn eller2.
Sunniva78 har to små Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. mai 2008 Mmmm, jeg får vel bare se det an litt da. Er så himla trøtt nå, skjønner at jeg har vært litt "bortskjemt" når han har sovet så lenge ja, hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå