Gå til innhold

Hvordan kjenner dere hvor babyen ligger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner iallefall ingenting:) Er i uke 30 og kjenner tydelig at hun er der, men hvilken vei? Kjenner noe som presser mye ut på venstre siden, men kjenner noe både der og på andre siden som kan være rompe eller hode. Og i en og samme sparkerunde kjenner jeg det både oppe og nede....Og sparkene er ikke så tydelig heller, så det er vel mulig at hun ligger å sparker innover? Det er jo litt gøyt også og prøve å finne ut av det, kan det være en blekksprut kanskje? he he

Er det alle som har full kontroll på hvilken vei babyen ligger her eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen idé! Synes han er overalt, og det er ikke noe system i hvor han sparker. Tror av og til jeg kjenner hodet, men aner ikke hva som er armer og ben og han kan være overalt på en gang. Lurer også litt på den blekkspruten... :-) Blir vel enklere når babyen fester seg?

Skrevet

Mye lettere å kjenne når babyen's hode har festet seg... Nå kjenner jeg godt forskjell på når det er benene til barnet som sparker (harde spark) oppe på venstre side av magen, og når det er armene til babyen som beveger seg (lette rytmiske bevegelser nederst på høyre side av magen... ) Babyen har sparket på akkurat de samme stedene i flere uker nå, så han sitter nok godt fast, og det begynner sikkert å bli litt trangt også (siden han sparker litt mindre nå enn tidligere). Bare 4 dager igjen til termin!!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...