mamamaren Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 Eksempler på disse er "ti år yngre" og "how to look good naked". Min favoritt er den sistnevnte. Der har de ikke operasjoner og greier. De jobber med selvtillit og å kle seg riktig...
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 Haha, skjønte ikke den "do over" med en gang, tenkte norsk da jeg. Kaller det "make over" jeg da, og det beste "make over" programmet er helt klart "how to look good naked". Jeg er spesielt begeistert for den engelske versjonen, han der Gok er jo bare fabelaktig. Skulle ønske han var min buddy og kunne fortelle meg hvordan jeg burde kle meg for å gjemme mine skavanker. Den amerikanske versjonen har jeg sett en gang, og han Carson blekner i forhold synes jeg:)
mamamaren Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. mai 2008 Haha! Selvfølgelig Make over... Jaja... Jeg har ikke sett den amerikanske versjonen, jeg. Men vil gjerne tro Gok slår alt og alle. Det er han som gjør hele programmet. Jeg føler meg alltid superfin etter jeg har sett det, og har en selvtillitsboost på ca 700% etter et program. Det gir seg, selvfølgelig, men jeg føler meg mye flottere nå enn før jeg så den serien. Så utrolig synd det har sesongferie nå... Jeg har til og med vært på siden deres og tatt "personlig session" med ham. Haha. Beskriver deg selv, og så får du tips til hvordan du skal kle deg etter fasongen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå