Gå til innhold

spebarn, klær og solkrem i sommer....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kler dere på de små i sommervarmen? (når den kommer..) Og bruker dere solkrem selv om de har heldekkende klær på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker minst mulig solkrem på ungene, holder dem heller i skyggen (mens de er helt små), eller bruker lette bomullsklær. Solkrem er full av ekle tilsetningsstoffer..

Skrevet

Vi var i syden januar. Hadde ikke minsten i sola. Men når vi var ute lenge ved stranda eller bassenget hadde jeg uansett på en uv rakt på henne med caps. Ellers brukte jeg klær etter temp og tid på dagen. Tulla på snart 2 hadde solkrem uv drakt og caps ellers klær etter temp og tid på dagen

Ikke lett spes nå syntes jeg. Jeg er desverre tar på de desverre alt for mye. Det er nesten værre. Når de svetter er det lettere bli kjøla. Men jeg skal prøve bli flinkere i sommer =0)

Skrevet

Jeg har hørt at barn under 6 mndr ikke bør bruke solkrem. Og i såfall bør man bruke krem med fysisk filter og ikke for høy faktor.

Vi hadde med baby til Egypt og han fikk kun litt solkrem på armen når vi hadde han med ut for å bade.

Ellers lå han fornøyd og glad i skyggen i vogna si kun iført bleie.

Så man må jo se an tempratur og greier. Blir vel ikke varmest her i Norge sånn at man kan ha på de litt klær og da trenger de ikke solkrem syns jeg.

Men barn som er såpass store at de beveger seg rundt må jo smøres!

Skrevet

Hvorfor bør de ikke bruke solkrem og hvorfor ikke høy faktor?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...