HeldigeMor Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 Noen som har erfaring med det? er så usikker jeg på hvordan det ser ut og akkurat hvor i bleieområdet det kommer? Og hva kan jeg gjøre med det?
Lille`mor & lillebøll Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 Rompa:=) Prikker,rødflammete eller sår.... Smør med sinksalve. Jeg bruke alovera og ultra fiolett(fås på apoteket) Kiropraktoren forklarte meg med i går at ofte når en har bleieutslett eller trøske så kan det henge sammen med sopp i magen...Ikke farlig.. Lillegutten min skal få noe biola produkter fra helsekosten som skla regulere magen litt. Pga trøske og bleieutslett,men også fordi han har hatt antibiotika kurer...
HeldigeMor Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. mai 2008 Jenta mi har nemlig røde prikker lenger fremme.. trodde også det var vanlig i rumpa.. Men hvis det er bæsj som er årsaken til utslettet kan det kanskje stemme likevel, for den kan jo spre seg både fremover og bakover:)
heldigec Skrevet 23. mai 2008 #4 Skrevet 23. mai 2008 Frøkna mi har akkurat gått på antibiotika og har nå fått skikkelige "kviser" i rumpa og i lysken. Tror jeg skal prøve Biola i tilfelle det kan være sopp som hun over antyder. Biola kan man både smøre på direkte og innta oralt. Bruker ellers Inytyol-salve (egentlig mot psoriasis) på bleieutslett - helt genial! Tar det bort i løpet av 24 timer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå