Krusemynthe Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 Jeg har vanligvis veldig knoklete, senete og magre føtter (uten at jeg er mager andre steder). Blodårene ligger liksom oppåvristen, og alt i alt er ikke føttene mine noen skomodell-emner. Men i går!!! Hadde jeg fått hevelser i begge føttene:-) Akkurat passe til at de så runde og mjuke ut. Jeg hadde til og med fått en liten valke på storetåa, hvis jeg bøyde den oppover:-) Ble så facinert, jeg at jeg måtte vise det til mannen min opptil flere ganger i går kveld, og han lurte selvsagt på om jeg var vel bevart som kunne glede meg over å ha fått hevelser. Nå skal det sies at dette er mitt tredje sv.skap, har 5 uker igjen, og dette er første gangen jeg har merket noe hevelser what so ever. Så ja - jeg klarte godt å glede meg over det - så lenge det varte.Det er borte igjen i dag, da... Må kanskje også nevne at jeg synes dagene er lange, er sm og det skjer litt lite (alle andre jobber jo). Så små gleder blir fort store gleder! Et rimelig usakelig innlegg, men ærlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå