Gå til innhold

noen som har ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

brukt a cream mot skurv??? funkar det??

var hos HS igår og hon sa att du må ta det bort før det går ikke bort av sig selv,det bara ser sånn ut...hmmmm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk beskjed av helsesøster om å smøre inn hodet med mye babyolje, la det virke en stund, gjerne over natten, så ta en myk tannbørste og børste det forsiktig av. Funka kjempefint med tannbørste faktisk!

Skrevet

Viktig å ta det bort ja, ellers detter alt håret av. Får nemlig ikke luft...

Finnes en krem på apoteket vet jeg, men har ikke prøvd selv.

Den heter Salisylolje 2 %. A-krem vet jeg ikke hvordan funker...

Skrevet

Håret har ikke falt av på noen av mine selvom jeg ahr vært treg med å fjerne skurven, men jeg har hørt at det kan hemme hårveksten..

Skrevet

jeg bruker en gel fra Avene som man får kjøpt på apoteket. Den er kjempebra og er absolutt effektiv samtidig som den er mild.

Lykke til

Skrevet

Jeg brukte også salisylolje på gutten min. Smører inn om kvelden og grer ut med kam dagen etter. Vaske med shampoo etterpå. Veldig effektivt

Skrevet

Oi, bør skurv fjernes?? Snuppa mi er 4 mnd å har litt skurv men jeg har aldri tenkt at jeg må gjøre noe med dette. Tenkte det forsvant av seg selv etterhvert. Men da skal jeg sannelig dra på apoteket i dag å gjøre noe med det....!=) Men hvis jeg smører inn hodebunnen hennes med olje over natten, vil hun ikke fryse på hodet da? Vi har det ganske kaldt på soverommet, vindu åpent. Tror heller jeg smører henne inn på morgenen å lar henne gå med det på dagen å vaske av til kvelds. Ser det var mange forskjellige råd her om hva man kan bruke. Skal spørre på apoteket jeg!=)

Skrevet

Makan til tull!

Håret detter ikke av, og man kan godt la det være til det forsvinner av seg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...