dropsen88 Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 Noen som har erfaring me slik bleiebøtte? Og disse posene du må ha til hører jeg koster masse. Går det mye av disse på en måned? Og hvor mye må du sirka rekne i månen?
BabyMe Skrevet 24. mai 2008 #2 Skrevet 24. mai 2008 Kanskje spørre på en av de andre forumene heller tror jeg. Tror det er lettere å få svar der. Eks på Bli gravid. Der har jeg inntrykk av at det er en del som kan og vet mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå