golddust Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 Når kan man ta bort beskyttelsesringen i stolen? går det på vekt eller alder? Sønnen min er 3 mnd, men 7 kg, og han begynner å få de veldig trangt inne i den beskyttelsen..
Snupi27 Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 ta den bort.. emilie sin tok vi bort da hun så og si klarte å holde hodet selv.. hun veide mye mindre enn 7 kg. hun er 10 mnd nå og er 7 kg =) så hun veide vel rundt 4-5 kg tenker jeg..
baby 07.02. Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 Vi måtte ta den ut når mini var 2mnd. Har en klut som støtter hode. Tror ikke det går på verken vekt eller alder, men behag.
Lille`mor & lillebøll Skrevet 23. mai 2008 #4 Skrevet 23. mai 2008 måtte ta den vekk da han var 2 mnd`er. han er så himla svær at han kunne ikke ha den lengere...
Sunniva78 har to små Skrevet 23. mai 2008 #5 Skrevet 23. mai 2008 Har tatt den ut vi også. Gutten min er snart 3 1/2 mnd og er 7500 gram... Holder hodet godt, så jeg tror ikke det er noe problem. Men sovner han og vi er på langtur legger jeg noe på sidene slik at hodet ikke glir ned, om du skjønner...
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #6 Skrevet 23. mai 2008 Vi tok den ut da han var ca 2,5 mnd. Likte aldri det innlegget egentlig. Han satt jo helt rart med hodet nesten fremoverbøyd. I begynnelsen (etter vi fjernet det) la jeg bare enden på et teppe eller noe sånt på den siden som hodet falt mot om han sovnet.
Baby s'il vous plaît*HØYGRAVID Skrevet 23. mai 2008 #7 Skrevet 23. mai 2008 Ta den bort om det er trangt! Vi fjernet den da tøtta var rundt 4 måneder, men hun var forholdsvis liten og nett, da. Har ikke lest noe om at det går på vekt eller alder, den er vel der for at det skal være mest mulig komfortabelt for de nyfødte/aller minste og bruke stolen, det var i hvert fall derfor vi valgte den - pga. ileggsputa.
Trønderjente82 Skrevet 23. mai 2008 #8 Skrevet 23. mai 2008 Det eneste som står i bruksanvisningen er at det skal taes bort senest når ungen er 4mnd. Når vi kjøpte den på barnas hus sa de at vi burde ta den av når ungen er 3mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå