Studinen88 m/ gutt i magen ♥ Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 Hva er egentlig "skyggestrek"? Er det et fenomen som skjer når det er tester med to blå streker? Og ikke CB med kryss? Jeg har akkurat tatt en test, etter oppfordring av samboer (som ikke forstår at hvis man tror man er gravid, så må man vente til ikm med å teste,og dermed sa at jeg måtte teste i dag tidlig selv om jeg tror at jeg ikke venter tanta før til mandag) Men det var et kryss! Eller.. Det var en flott minus, med en av verdens vageste streker vertikalt.. Jeg tror ikke helt på dette enda da, ettersom den var så svak at kanskje jeg har sett så lenge på den at den plutselig dukket opp Men det kan jo bety at jeg er gravid også da, ettersom jeg er tre dager før ikm.. Tror jeg Jeg har hatt veldig ustabile sykluser, men i følge el-test, så hadde jeg el den 12-13. Regnet da med at tanta/ikm skulle komme den 26/27. Hva er da en skyggestrek? Kan det være det jeg ser?
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 Hei! Jeg tok også en CB på morran i dag, og jeg forsøkte alt jeg kunne å stirre frem en strek, men måtte konkludere med at det ikke gitt:( Men om du kan se en strek, selv om den er veldig svak, så må det være hgc i kroppen din og det betyr vel at du er gravid! Har selv kun fått "skyggestrek" på billigstrimler før, så er ikke så erfaren med det og CB... Om jeg var deg ville jeg ventet en dag eller to og ta en ny test:) Lykke til!
Mammamm m nr 3 i magen Skrevet 23. mai 2008 #4 Skrevet 23. mai 2008 Hvis det er en strek som ser ut som når en tusj holder på å miste fargen betyr det likevel gravid. Greia er enten strek eller ikke strek. Gratulerer!
Studinen88 m/ gutt i magen ♥ Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. mai 2008 Ja, det skal jo være sånn at en strek er en strek, men tror ikke helt på det for det Jaja, får ta en ny test om noen dager igjen Var jo da jeg skulle ta den uansett. Men, må innrømme at jeg er litt småirritert på samboer akkurat nå, som fikk meg til å ta den dumme, uklare testen allerede.. Nå hadde jo jeg vært flink og ikke tenkt så mye på dette her, og var også fast bestemt på å teste på mandagsmorgen. Håper jeg klarer å holde meg til mandag nå da
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #6 Skrevet 23. mai 2008 En strek uten farge (ikke blå men heller grå) er en skyggestrek. Og den kan komme opp selv om du ikke er gravid. Les på pernille.info om skyggestrek. Lykke til med nye tester Det er jo gøy at samboer også er ivrig da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå