Makko med to små gutter Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 Jeg har skikkelig vondt under ribbeina ("magedelen") på venstre side.... Kjennes ut som jeg konstant har en stort ferskt blåmerke. Det er varmt og veldig ubehagelig. -Noen som veit hva det er?
Gjest stockholms tjej Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 sparkar babyen deg mye opp mot ribbeine? for jeg har vondt der og men de er for at han har lyst og sparka meg så mye under der=) viss de ikke er babyen som sparker deg der så vet jeg faktiskt ikke.
Makko med to små gutter Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. mai 2008 Nei ikke baby'n som sparker... han sparker nede på høyreside, og flytter seg ikke særlig mye...
Krusemynthe Skrevet 23. mai 2008 #4 Skrevet 23. mai 2008 Jeg har det også slik. Faktisk akkurat der. Men jeg tror det er trangt nedi der (er 35 uker) og at rumpa til babyen ligger og gnisser opp mot mellomgulvet og de nederste ribbeina dagen lang. Jeg får mer og mer vondt utover dagen, men det kan hjelpe noe hvis jeg strekker ut kroppen, slik at babyen får mer plass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå