Gå til innhold

Kanel til og sette igang fødselen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Virker det virkelig?? Og hvor mye kanel må man da spise for og sette igang fødselen???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe.. artig at du sier det. En sommer var jeg og sambo med søstra hans og en morgen lagde vi havegrynsgrøt, og hun tok ekstra med kanel på, og hun ble sendt til sykehuset den kvelden ja! :D trenger vel ikke så mye kanel, men bruk litt ekstra enn til vanlig visst du lager grøt:)

Skrevet

jeg prøvde selv og funka ikke på meg. funka heller ikke på ei venninne av meg..

ei på barselgruppa mi sier det funka på henne.. varm melk med masse kanel i og litt sukker i..

Skrevet

Grunnen til at myten om kanel virker er at kanel setter fart på forbreningen, eller magen. Så en overdose kanel kan gi samme effekt som lakserolje, altså avførende. noen mener det setter i gang fødsel. Men der er vel med det som alt annet, det må være modent for det. Å hvem vet, kanske har det blitt fødsel uten havregrøt og kanel.....!

Skrevet

Må ærlig innrømme at eg har tru på det med kanel.. Spiste vestlandslefse med smør, sukker og MASSE kanel, dagen etter havna eg på sjukehuset å fikk jenta mi, hehe.. Så har tru på at det funka, men alt funker ikke på alle om det dunker på noen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...