Gjest Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 Du ? postkassen din er full..så får ikke svart deg... Du gjør idag da ?
WP-TLogPeanut Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 Oida Må visst slette unna litt da Er hjemme fra jobb i dag , så straks jeg har levert TL i bhg , (hun fikk sove ut idag siden jeg er hjemme) så skal jeg legge meg under dyna mi ... ikke helt i form nei ( Enn du da?
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 Kjedelig at du ikke er i form da... jeg som skulle foreslå at vi kunne leke sammen idag
WP-TLogPeanut Skrevet 23. mai 2008 #4 Skrevet 23. mai 2008 ååja.. det hadde vært gøy Vi får ta det siden , når TL er hjemme fra bhg og jeg er frisk igjen Fått antibiotika da,som vi håper virker fort
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #5 Skrevet 23. mai 2008 Ja, hadde vært koselig men da får du finne dyna di og masse god bedring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå