Gå til innhold

Wenchepia og TLtuppa.. !! :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Du ? postkassen din er full..så får ikke svart deg...

 

Du gjør idag da ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oida :) Må visst slette unna litt da :D

 

Er hjemme fra jobb i dag , så straks jeg har levert TL i bhg , (hun fikk sove ut idag siden jeg er hjemme) så skal jeg legge meg under dyna mi ... ikke helt i form nei :((

 

Enn du da?

Skrevet

Kjedelig at du ikke er i form da... jeg som skulle foreslå at vi kunne leke sammen idag :)

 

 

Skrevet

ååja.. det hadde vært gøy :)

Vi får ta det siden , når TL er hjemme fra bhg og jeg er frisk igjen :) Fått antibiotika da,som vi håper virker fort :)

Skrevet

Ja, hadde vært koselig :)

 

men da får du finne dyna di og masse god bedring :)

 

Skrevet

Tusen takk Gucci :)

 

Ha en fin dag da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...