Gå til innhold

Flaut spørsmål, men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stod opp imorges og gikk på do og tisset. Da jeg kom tilbake til senga for å legge meg, kom det væske og gjorde trusa våt. Men jeg hadde jo nettopp vært på do, er det mulig å lekke såpass med en gang da, eller kan det være fostervannslekkasje? Er 29 uker.

(En blir jo bekymret for alt mulig, setter pris på svar:-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring føden.. Det kan også være utflod som lissom har ligget i skjeden i løpet av natta og nå renner ut.. det har jeg opplevd litt.. Men bedre å ringe enn å være usikker...

Fortsatt god dag!!

Skrevet

Takk, jeg får vel driste meg til å spørre. Vet jo at de får slike spørsmål hele tiden, men synes jo det er litt flaut allikevel:-)

Har ikke vært plaget med urinveis lekkasje, så det var litt utenom det vanlige, spesielt siden jeg nettopp hadde vært på do. Vi får se hva de sier...

Skrevet

æ bruke ofte å få sånn ette æ har vært på do... har bare tenkt at d har vært utflod eller lekkasje... vet ikke om d e rett da.. men syns har sett flere som har beskreve akkorat d samme som har sagt at d va en av de to tingan...

Skrevet

Akkurat på samme måte her. Var på do og så ble det helt vått like etterpå... Jeg tisset IKKE på meg. Spurte Jordmor når jeg var der på Onsdag og hun sa at det var helt normalt med til tider store mengder flytende/blank utflod når fødeselen nermer seg. Hvis det er fostevannlekkasje så kjenner man det på lukten - uten tvil sa min jordmor.

Skrevet

Dette med den utfloden dere snakker om her og da i forbindelse med at fødselen nærmere seg...jeg er bare 31 uker på vei og dette skjer ganske ofte med meg også. Vet veldig godt at jeg ikke tisser på meg fordi det kjenner jeg helt klart forskjell på... Hm...burde kanskje sjekke det da, siden jeg ikke burde føde riktig enda..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...