Twintipp og himmelblå Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 Jeg skal på passkontoret for å ordne siste rest, og i den anledning tenkte jeg å kjøpe med en smil! Den skal jeg levere når jeg går, he he. Helt ærlig talt:-) Pottesure premenstruelle innbitte og lite imøtekommende servicedamer vil vi ikke ha noe av:-) Håpe de tar hintet!
Twintipp og himmelblå Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. mai 2008 Ja, fader det har jeg ikke tenkt på! :-DD *he he* Arrestert for sjikane:-D Heldigvis er det plexiglass mellom oss, hoi hoi.
*ale* Skrevet 23. mai 2008 #5 Skrevet 23. mai 2008 Mistanke om forgiftningsforsøk på offentlig tjenestemann... LOL... Ser deg i VG i morra,...
Gjest irismor Skrevet 23. mai 2008 #6 Skrevet 23. mai 2008 Hihi ikke så dumt. Gjorde nesten det samme da jeg trengte å få godkjent en våpensøknad raskt. Leverte våpensøknaden og spurte damen veldig pent om det var mulig å få raskt svar da jeg skulle kjøpe konkuransepistol. Selgeren lå i skilsmisse og trengt å få solgt fort. Fruen på våpenkontoret ringte 2 timer etter innlevering av søknaden og sa at den var godkjent. Vanligvis så tar det 3 dager i Skedsmo kommune. Når jeg hentet godkjenningen fikk hun en stor bukett tulipaner =) Neste gang jeg trengte godkjenning for en våpensøknad tok det 3 minutter.
Twintipp og himmelblå Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 23. mai 2008 Hahahahaha:-D Eller, Jente 27 fra Østlandet, arrestert med brev og besøksforbud etter forsøk på å få Østlandske passmedarbeidere til å trekke på smilebåndet. Den tiltalte vedkjenner seg ikke straffeskyld, og risikerer inntil 10 års fengsel dersom hun finnes skyldig i denne grove overtredelsen..
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 23. mai 2008 #10 Skrevet 23. mai 2008 Få passet først, de kan manipulere bildet ditt vet du! B-gjengmaske og stripete genser f.eks.....
Alba44 Skrevet 23. mai 2008 #11 Skrevet 23. mai 2008 Hehehe, ja gjør det og rapporter til oss etterpå! Lykke til ;o)
Meg + 2 prinsesser Skrevet 23. mai 2008 #12 Skrevet 23. mai 2008 Hehehe, du er spik spenna gæær`n! *klaske lår* :-D
☆Anonymia☆ Skrevet 23. mai 2008 #13 Skrevet 23. mai 2008 haha signerer haldenjenta her =)=) fader jeg vil se når du gjør det =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå