kei80 Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 Like spennden hver gang for min del!!siden jeg ikke har mens seller egg hver mnd har jeg ventet en evighet på å få sjangsen til å teste!! Andre som tripper??
drgod Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 jepp!!har ikke ikm før 3-4 juni,men tester sikkert før ja;-)) om 9 dager er det 1 juni;-)))Håper så inderlig at det klaffer denne pp.... Lykke til
Ladybug~N&E Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 jeg skal;) har ikm ett eller annet sted mellom 24 og 31 mai og kommer det ingen tante på den uka så skal jeg teste den 31!
Meerim Skrevet 23. mai 2008 #4 Skrevet 23. mai 2008 Jeg skal teste 31. Da har jeg IKM. Testet i går, bare fordi jeg fikk forsendelsen med tester i posten og bare MÅTTE prøve en. Men den var negativ gitt. Kanskje ikke så rart, 9 dager før ikm? hehe...
TullHøna Skrevet 23. mai 2008 #5 Skrevet 23. mai 2008 Jeg skal og teste da, om ikke tr kommer da... Og hvis jeg klarer å holde meg så lenge!
lille_luna Skrevet 23. mai 2008 #6 Skrevet 23. mai 2008 Jeg skal oxo teste da, og er forferdelig spent!! :-) Hår litt symptomer, men kan jo være ønsketenkning... hehe. Men jeg håper, jeg håper ;-)
Ladybug~N&E Skrevet 23. mai 2008 #7 Skrevet 23. mai 2008 har ingen symptomer jeg. har vært gravid noen ganger så husker jo hvordan det var da. har ingen av de samme tegnene nå. men orker ikke stresse med det. det skjer når det skjer;) håper jeg!!! men skal innrømme at det stikker litt her og der da.... bare sånn vis jeg konsentrerer meg og kjenner ordentlig etter!! noen med virkelige symptomer??
hailey88mod Skrevet 23. mai 2008 #8 Skrevet 23. mai 2008 sist gikk det 34 dager mellom mensen(første naturlige mens etter ppiller) men dette er mye mer enn vanlig før jeg beg på pp hadde jeg 28. er den fremdeles 28 dager har jeg IKM på mandag hvis det er 34 har jeg IKM 31. testet idag med CB men den var seff negativ.FRUSTRERENDE!og den skal jo egentlig vise 3dg før IKM,enda håp?? kommer til å teste på mandag men føler skikkelig TR er på vei så blir nok ingen klaff denne mnd... har egnentlig ikke kjent noen symtomer bortsett fra mensensmerter! snufs!
lykkeliten<3 *med spire* Skrevet 24. mai 2008 #9 Skrevet 24. mai 2008 Ja. Har IKM 30/5 så hvis jeg da ikke har fått mensen så tar jeg en test. Eneste jeg har kjent er at jeg har hatt mensensmerter i 4 dager.
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 24. mai 2008 #10 Skrevet 24. mai 2008 jeg har også ikm 31.mai... Har ingen symptomer. Tør ikke kjenne etter heller, blir bare skuffet når TR kommer...
Hope2015 Skrevet 24. mai 2008 #11 Skrevet 24. mai 2008 Hei, jeg har egentlig IKM 2.-3. juni, men mulig jeg tester i helgen før ja:)
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 24. mai 2008 #12 Skrevet 24. mai 2008 Den datoen skal jeg notere meg og jeg krysser fingrene!!!!!!!!og alt annet også forsåvidt;-) Du vet..tar ingen sjanser her i gården:-) Snakkes, stor klem:-)
kei80 Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #13 Skrevet 24. mai 2008 Så gøy jenter!! Det er tydeligvis mange av oss:)Heier og krysser her!! Håper uken flyr!! kose dere i helgen!!
Ladybug~N&E Skrevet 25. mai 2008 #15 Skrevet 25. mai 2008 ingen her enda. bare en sterk følelse av at tanta er på vei. men er heldigvis ikke desperat enda så om det ikke funker denne pp så har man alltids neste;) noen andre?
TullHøna Skrevet 25. mai 2008 #16 Skrevet 25. mai 2008 Her er det masse symptomer, og fikk to positive tester idag (billigtester). Men tør ikke tro det enda, så blir nok endel tester i dagene framover. Føler også at mensen er på vei hvert øyeblikk, men det er vel de berømte mensmurringene;)
TullHøna Skrevet 25. mai 2008 #18 Skrevet 25. mai 2008 Takk... Men som sagt, har ikke sluppet jubelen løs enda, og blir nok noen tester til før jeg tør å tro på det! Hehe. Er i min 2.pp, men vi har ikke prøvd såå hardt. Har hatt regelmessig sex, ingen el-tester eller noe. Sluttet på p-pillen 29.mars, så gikk mye fortere enn jeg hadde trodd!
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 25. mai 2008 #19 Skrevet 25. mai 2008 småkvalm her. og litt merkelig følelse nederst i magen, ikke mensmurring, men klemming/press følelse. Tør fortsatt ikke kjenne for godt etter, hehe.. Håper testene holder seg positive da, TullHøna :)
TullHøna Skrevet 25. mai 2008 #20 Skrevet 25. mai 2008 Ja jeg og! Krysser fingrer og tær;) Tør ikke si noe til samboeren enda heller, er så redd han skal bli skuffa! Hipp hurra for at bim finnes!!
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 25. mai 2008 #21 Skrevet 25. mai 2008 godt å få sagt d til noen ja, hehe når har du ikm da?
TullHøna Skrevet 25. mai 2008 #22 Skrevet 25. mai 2008 Trodde jeg hadde ikm i slutten av denne mnd, rundt 30. men kan nok hende syklusen min ikke har kommet helt igang enda. Så egentlig har jeg ikke peiling! Hehe
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 27. mai 2008 #23 Skrevet 27. mai 2008 hvordan står d til jenter? tok en billigtest idag, men den var negativ... noen symptomer - småkvalm - halsbrann? - ømme pupper, spesielt brystvortene - menmurring/press nederst i magen
kei80 Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #24 Skrevet 28. mai 2008 Da smiler jeg litt forsiktig for meg selv her HAr fått gode symptomer så litt mer håpfull en ellers her.. -hissig/høyt blodtrykk -tydelig fremtredene blodårer på bryster -kviser -slapphet -blødene tannkjøtt -økt spyttproduksjon -stikkinger i halebeinet. Noen andre med symtomer nå??Hae ikm etter kalenderen den 2 juni,men tester 31
Meerim Skrevet 28. mai 2008 #25 Skrevet 28. mai 2008 Mine symptomer kommer og går de. Har vært innom både murringer, kvalme, at jeg fryser lett, slapp og svimmel, fort sliten/anpusten, "menssmerter", stikking i magen, sliten i korsryggen, blødning fra tannkjøttet, sover mye + fler. Men alt kommer og går. Ingen av symptomene har vart i mer enn et par dager, og heller ikke alle samtidig. Så jeg går ut fra at dette er noe jeg innbiller meg. Bortsett fra trøttheten da. Jeg har vært trøtt konstant siden 17. mai!!! Hehe... Det er veldig vanskelig å la være å teste nå altså. Har tatt to billigtester allerede. 9 og 6 dager før IKM. Men de har selvfølgelig vært negative, for jeg har jo tatt de alt for tidlig. I dag er vel antakelig dagen hvor cb skal kunne vise positiv, men jeg tør faktisk ikke å prøve. Kanskje jeg skal ta en billigstrimmel i morgen tidlig, bare for å stille nysgjerrigheten min litt... Den er jo antakelig negativ den også. Jeg blir litt gal av å vente!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå