<3 mine søte små<3 Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 Siden sist ul ikke var så vellykket pga leie til barnet.. fikk vi en ny.. ny termin er 15,okt.. og vi venter en liten gutt:) kjempe spennede.. allt var fint.. ikke tegn til ryggmergsbrokk 4 hjertekammere, magesekk og hjernen var fin:) var en aktiv liten gutt som var i magen min:) BPD: 49 MAD 46 FEMUR 31
<3 mine søte små<3 Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 23. mai 2008 skal stå har.. i overskriften... er vist noen skriveleifer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå