Gjest Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 Kanskje dere har fått det med dere, men jr har hostet stygt det siste døgnet. I går kveld ble det til en bjeffende falsk krupp hoste. Han ble ikke tett, og hostet heller ikke mye. Etter at han fikk hostesaft og astmamed når vi sto opp har han ikke hostet i det hele tatt. Nå sitter jeg her og har så lyst til å dra å kjøpe blomster og plante i krukker senere. Har mest lyst til å dra til Bogrønnt sletta, men det er et stykke å kjøre dit, går raskt en halv time (må ta ferge også). Vi har et gartneri i nærheten også, men der er det forholdsvis dyrt. Skal jeg dra med meg jr ut eller bør je gholde ham inne i dag? For ordensskyld kan jeg nevne at jeg hadde ikke hatt han i bhg i dag dersom han egentlig skulle det, og jeg kommer helle rikke til å ta ham med ut for å leke.
indigo76 Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 Hmmm, ville kanskje holdt han inne jeg da... Viktigere at han holder seg frisk/ ikke blir verre, enn at du får plantet liksom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå