M@mm@ til mine barn Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 Den er 2 år og har metallkorg... vet de nye har svart stoff korg. Se på mine bilder.
M@mm@ til mine barn Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 23. mai 2008 Den skal selges billig og da sparer jeg 1500 på det. http://www.dinbaby.com/content/view/slideshow_user/427995/offset/4
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 vognen er en emmaljunga scooter.... koster 2500 ny da med regntrekk og fotpose..
M@mm@ til mine barn Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. mai 2008 Åh, å nei.. derfor den var til 2000,- uff... og.. da skal jeg ikke ha den. Skitt og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå