Gå til innhold

Hvordan er det med barnevogn på fly?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ut å fly med mine to jenter, og må ha med vogna. Må man betale ekstra for å ha med vogn? Hvordan blir den pakket? Mange vogner som blir ødelagte, får man erstatning? Skal fly med widerøe forresten...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde med vogn da jeg skulle fly med norwegan, de erstatter ikke vogn som blir ødelagt ( du må signere at du har den med på eget ansvar). Det kostet ikke noe å få den med, fikk en svær plast pose som jeg kjørte vognen inn i og tapet godt igjen.

Skrevet

Jeg har hatt med Emmaljunga søskenvogn på sas fly. Fikk erstatning for en bitteliten skade. Så de var veldig reale.

Skrevet

Vi hadde med trille med norwegian og måtte betale 150 kr eller noe sånn hver vei.

Skrevet

Du må pakke vogna selv. Plastpose som du får på flyplassen (eller kjøper, SAS har begynt å ta 50 kr per pose, kjipt når vogna må sendes i to poser og du må ha en pose til bilsetet.. ) Erstatning: avhengig av flyselskap.

Skrevet

Får en spesialpose som vognen blir med. Eneste du må passe på er hvor mye alt veier tilsammen, en barnevogn veier jo noen kilo. Sist jeg reiste hadde vi med vogn, en bag og en trillekoffert, og måtte betale 1000 kr pga for mye vekt. Men det var med KLM da, de er skikkelig kjipe sånn. Ikke hatt noe problem med andre flyselskap.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...