DOLCE&GABBANA-the one Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 Jeg er 6+2 og skal egentlig bade med sønnen min i oppvarmet offentlig basseng i ettermiddag. Men så ble jeg så usikker (har mistet 2 ganger) om jeg kansje burde stå over? tenker da på bakteriene.......
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 Ikke noe farlig å bade i offentlig basseng når man er gravid, bare hold deg unna boblebadet =)
MintCondition Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 Verken boblebad eller offentlig basseng er farlig så lenge slimproppen ikke har gått. Slimproppen er nettopp det, en propp, som sørger for at bakterier og slikt ikke kommer seg opp i livmora.
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #4 Skrevet 23. mai 2008 Men er det "bra" med den varmen fra boblebad og badstu f.eks? Var det jeg tenkte på
MintCondition Skrevet 23. mai 2008 #5 Skrevet 23. mai 2008 Njæ, en tur innom boblebadet er vel ikke farlig, men jeg hadde ikke villet sitte der i evigheter nei. Badstue unngår jeg også..
DOLCE&GABBANA-the one Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. mai 2008 Tusen takk for gode svar.Blir nok en tur i bassenget i ettermiddag til turbos store glede:) D er ikke bobebad der og badstu er ikke akktuelt for min del:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå