DOLCE&GABBANA-the one Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 Jeg er 6+2 og skal egentlig bade med sønnen min i oppvarmet offentlig basseng i ettermiddag. Men så ble jeg så usikker (har mistet 2 ganger) om jeg kansje burde stå over? tenker da på bakteriene.......
C *baby i magen* Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 jeg hadde ikke bad i basseng helt ennå. det er vel fare for infeksjoner og diverse. jeg har tenkt til å vente til etter 12 uke hvertfall. kanskje mannen din kan være med å bade.
MintCondition Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 Nei,d et er ikke farlig. Slimproppen, som dannes når man er gravid, er en PROPP, som hindrer bakterier etc å komme opp i livmoren. Det er bare å bade i vei, hilsen hun som svømte i offentlig basseng flere ganger i uken sist svangerskap.
Cilimed nr5 i magen Skrevet 23. mai 2008 #4 Skrevet 23. mai 2008 MintCondition har rett, bad og kos deg du!
DOLCE&GABBANA-the one Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. mai 2008 Tusen takk for gode svar.Blir nok en tur i bassenget i ettermiddag til turbos store glede:)
lilletrollet Skrevet 23. mai 2008 #6 Skrevet 23. mai 2008 Jeg spurte på IVF klinikken and bading i offentlig basseng og har fått beskjed om å vente til etter uke 12.
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 23. mai 2008 #7 Skrevet 23. mai 2008 Man skal bare passe på dette de siste 2 mnd av svangerskapet tror jeg;) Veninner av meg som har bada under hele graviditeten 2 ganger i uka for å trene. Svømming er fin og enkel trim;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå