Gå til innhold

Noen råd ang. flytur til Tyrkia, skal til Side

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flyet går fra Gardermoen i 18-tia på kvelden og vil da i følge min mann lande i 22-tiden i Tyrkia. Hva slags klær har man på seg på flyet som er behagelige der og som er behagelige når man går av flyet så sent på kvelden. Skal tross alt ha med en 2,5 åring.

En annen ting jeg lurer litt på, hvordan får man en aktiv fyr på 2,5 år til å holde seg såpass rolig under flyturen at han ikke blir til "plage" (fant ikke noe annet passende ord i farta) for andre passasjerer?

Hadde tenkt å ta med noen små overraskelser i veska, noen tips til hva slags overraskelser dette kan være?

Er det greit å la leggetider og andre rutiner "flyte" litt ut når man er på ferie? Eller risikerer man at andre blander seg inn om man er ute med minstemann sent på kvelden (ikke midnatt da og ikke beruset).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åhh, Side er herlig!

Min var større når vi reiste så langt, men snop funker alltid, er det ferie så er det ferie. Småting som puslespill, tegnesaker, ettpar småbiler osv kan ta oppmerksomheten litt. Er alltid masse unger på de flyene, så tror det skal litt til før din plager de andre passasjerene til vanvidd. Husk kosedyret/sutteklut/smokk.

Der nede er det ingen som reagerer på våkne unger omså kl tre på natta.Vi farta mye på kveldstid, aldri noe problem å ha med ungen, og jeg så mange med smårolliger og spedbarn selv laaangt på kveld. Desverre er min en slik som blir sååå trøtt, så det endte med at han (over 5 år) sovna når vi var på restaurant eller konsert, og gjett hvem som måtte bære han hjem. :-p

God tur!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...