Gå til innhold

Afghansk mynte eller noe...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke helt. Noen som vet hva det hundedyret heter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åja,haha. Ikke så dårlig husket da - kan ikke så mye om hunder veel.

Skrevet

hehe.. afgansk myntete kanskje?? Sikkert noe som heter det ..

Skarru harræ bikkje??

Skrevet

Hehehe - kanskje... :P

Jeg trodde den ikke hadde så langt hår - ble nesten skuffet! Tror jeg hadde sett den ute og da var den litt kul..

Bikkje nei, er allergisk, men jeg synes de er søte å se på da:p

Skrevet

De er litt langhåra ja.. Og svææære.. Kun for spesielt interesserte...

Blir heller hamster her om et par år, når ungene er så store at de ikke lager karbonadedeig av den:P

Jaja.. neiiii... legge seg litt igjen??? tja....

Skrevet

Ja, men den jeg har sett ute var kjempe tynn og ikke noe hår... Hm, hva slags hund var det da?! Jeg spurte venninnen min og hun bablet om noe afghanske greier (mynte, hehe...) - men neida, hun hadde vel ikke rett da... Stygt med det håret hengende da, så helt teit ut.

Hamster? Haha, blir aldri noe dyr her... Er for allergisk - men mulig jeg går til innkjøp av en fisk med årene, om jeg gidder.

Neh, ingen vits å legge seg. Sove kan du gjøre senere!

Skrevet

Afgansk hamster... humre.. den hårdotten...

er syk og svak, sovet en liten time i natt.. Burde vel ta igjen litt.. men det er så fiiiiiiiiiiint vær...... Må på apoteket oxo...

SKAL bli frisk til festen i morra kveld; glam, drinker og GP.. Høydare!!

Vet det finnes en afgansk gjeterhundtypegreie som er korthåra men husker ikke hva de heter... sånn btw.. Ørkenhund kanskje??

Skrevet

Du mener nok SALUKI...de er av typen mynde, men den korthårede varianten. Og ja, afghaneren er slank, nettopp fordi de er skapt for å løpe. Flotte dyr, vi har 3 stk :)

Skrevet

hehehehe ikke helt den jeg tenkte på... vet den finnes en iallefall.,. men der stopper kunnskapen min...

Fest hos en venninne.. eller faktisk hos to, vi måtte dele oss opp pga antall..

Glam og glitter, kjøpes inn full bar, så blander vi amatørdrinker og heier på Norge til vi har drukket så mye at vi glemmer hele greia.. hehe.. Like stas hvert år...

Skrevet

haha.utrolig at noen vurderer å få seg bikkje etter de trådene i går om "doggystyle" :-))))

Skrevet

Oi! 3 stykker? Mye hår hjemme hos dere da:D

Tror det var den du viste her nede *ale* - den var litt søt daaa:)

Haha - hos to? Drøyt! Dere må jo leie et stort lokale, evt. arrangere det ute.... Alle på ett sted;-D

Jeg skjønte ikke hva du mente med GP og gadd ikke spørre, men jeg skjønte nå:P Det høres noe spesielt ut, men det er nok sikkert morsomt:p

Kos deg da;-D

Skrevet

Ble flere med enn planlagt sånn helt plutselig...Men får vurdere lokale neste år... hehe.. er vel mer baren som drar folk enn GP vil jeg tro, iallefall for min del... :P Moro lell...:) Skal kose meg plenty bare jeg får inn formen nå så.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...