Anonym bruker Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 Typisk kynnere, maserier, mensmurringer osv? kan en fødsel starte uten tusenvis av tegn på at noe er på gang?
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 En fødsel vil aldri kunne starte uten rier. Men det er ikke alle som kjenner riene så godt da. Men det er aldri slikt at babyen bare plutselig spretter ut en dag:)
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 haha nei, var ikke sånn ment da, men mente om at fødselen kan starte uten at man får mange forvarsler flere dager før den starter? at man vet at det er noe på gang en stund før liksom:)
Skrullemor Skrevet 23. mai 2008 #4 Skrevet 23. mai 2008 Ja du har jo styrtfødsel....Hadde ikke hørt om det før jeg opplevde det med første,vet jo nå at det ikke er helt uvanlig. Fikk sterke rier helt pluttselig.....2 timer etter var hun ute.!!
Gothminister Skrevet 23. mai 2008 #5 Skrevet 23. mai 2008 Vannet gikk på meg. Hadde ingen rier (kjente ingen). Plutselig var det vondt,9 cm åpning Var på sykehuset siden hodet ikke hadde festet seg da vannet gikk. Glad jeg ikke ble sendt hjem igjen,for hadde ingen regelmessige rier i følge det beltet en får på seg,hadde nok blitt en fødsel hjemme hadde de sendt oss hjem. KOm inn midt på natta,derfor vi fikk være der
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2008 #6 Skrevet 23. mai 2008 Jeg ble iallfall veldig overrasket da fødselen min startet i uke 33 med at vannet gikk. Hadde vært i fin form hele svangerskapet og det var ingen tegn på at fødselen skulle starte. Hadde tom vært på sykehuset noe dager i forvegen for sjekk, siden vi skulle på ferie. Liten sannsynlighet for fødsel på lenge enda, sa legen. Men gikk ikke mer enn et par dager så var gutten vår ute. Hadde ikke en eneste kynner engang under svangerskapet.
petite fleur Skrevet 23. mai 2008 #7 Skrevet 23. mai 2008 Jeg fikk ingen forvarsler på at jeg skulle føde i alle fall ;-) Hadde aldri kynnere eller murringer eller noe som helst, det hele startet med svake rier i uke 37.
Mamsen86 Skrevet 23. mai 2008 #8 Skrevet 23. mai 2008 Tja, kan vel si det sånn.. Hadde ikke noe vondt før jeg reiste meg for å gå på do og da gikk vannet. Ingen murringer, kynnere, rier, veer, nada..
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2008 #9 Skrevet 23. mai 2008 jeg hadde iallefall forvarsel, ca 33 timer med forvarsel.. hehe.. men du har jo styrtfødsler da.. de kommer vell gjerne veltende over deg
malingus Skrevet 23. mai 2008 #10 Skrevet 23. mai 2008 Jeg hadde heller ingen forvarsler. I uke 35 gikk plutselig vannet og jeg kjente svake rier til moderate rier i ca tre timer. Så fikk vi komme på sykehuset hvor vi fikk beskjed om at jeg hadde 7 cm åpning. Så ble riene sterkere og to timer senere var snuppa ute! 5 timer totalt! Hadde aldri kynnere, maserier eller noe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå