Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag sov minstesnupp faktisk nesten helt til nå. Det er luksus det! Jeg lå i senga og hørte at lillebror var rasende i dag også, men sto ikke opp. Hvor sint er det mulig å bli fordi den beste genseren er i vaskemaskinen??? Nå skal jeg lage deig til rundstykker og senere i dag kommer en fin dibbedame på lunch.

Ønsker dere alle en fin dag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så deilig med en lang, rolig morgen!

Hvor sint man kan bli? Jo nesten så sint som en lemen som sprekker!

Helt utrolig hvor mye følelser det er i en liten kropp, og man kan bare gi seg over:o)

Kos deg med dibbelunsj!

Skrevet

Så deili Maud, hils henne fra meg å si "keep up the good work".

Dette er faktisk tredje morgenen jeg kan ligge til over åtte jeg også, for dritgreijenta har blitt glad i senga si igjen... hun ligger og tuller og fjaser med seg selv, så da har jeg til og med rukket å dusje!!!! tenk det.

Skrevet

Så deilig å få sove lenge, da. :-)

Jeg er feig så når det blir avduket hva som er besteste genseren her hjemme, kjøper jeg bestandig en til :-) Det er grenser for hvor mye raseri jeg tåler før jeg har fått første kaffekoppen.

Hjemmelavete rundstykker høres ut som en nydelig lunch - noen dibbeddamer er heldigere enn andre :-)

Ha en flott dag alle sammen.

Skrevet

Det er veldig begrenset hva Maudmannen tåler av raseri på morgenen også, så kanskje en ekstra utgave av den kule fotballdrakten er et godt tips. Fra sengen tenker jeg at jeg skjønner hvor gutten har fått staheten sin fra, men det sier jeg ikke høyt altså ;-)

Sett deg på et fly, så skal du få rundstykker og deilig lunch du også. Hvis du kommer så blir det kanskje kake også.

Skrevet

Så deilig for deg å få sove lenge :)

Sinte små menn som ikke får det som de vil,det kan være en utfordring.

Vi hadde en liten her i går....som...måtte få legge seg med genser utenpå pysjen....han sto i bro da jeg prøvde å legge den vekk...haha..svett liten gutt i natt ;)

Kos deg med gjest og deilig lunsj!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...