Gå til innhold

god morgen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag tror jeg jammen at forsommeren er her, for nå erd et helt blå himmel, vindstille og deilig!Jeg prøver å telepatere til posten at jeg vil ha den vogna i dag, funker det??? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må bare funke, for du må jo komme deg ut med de to små fine og dessuten trenger dere sikkert et brød eller tre.

Skrevet

Skal forsøke med noen gode vibber jeg òg :o)

Men hvordan kommer du deg på posten for å hente vogna? Og neste spørsmål er hvordan er den sendt? Norgespakke?

Kos deg på trappa med en kopp te sammen med dritgreijenta mens du venter at ganinga skal virke!

Klæm i solskinne fra

Skrevet

Jeg tenkte jeg skulle fri til naboen, hun passer unger jeg låner bil, eller omvendt....:-)

Skrevet

Det blir sikkert naboen glad for! Låne barna tenkte jeg på :o)

Hvis det er Norgespakke så kan du søke på nett for å finne den. Nr på adresselappen tastes inn på nettsiden til posten og da ser du hvor langt den har kommet. Min erfaring er at pakkene ofte blir liggende en dag eller to på brevsentralen fordi melding om pakke skal ut med posten og det kan også forsinke litt.

Kryss - kryss - der gikk det noen pakkevibber igjen!

Skrevet

jeg er glad for hver en pakkevibb.... det er bare det at jeg har ikke fått noe nr av noen, også er jeg litt sjenert så jeg syns det er ekkelt å spørre hun som har sendt den, men det er kasnkej greit å sende en sånn mail? Jeg tror jeg mågjøre det... og i går åtte jeg sende streng melding til snekkeren... usj jeg vil jo ikke være strengas.

Skrevet

Send en mail med en gang du, så vet du om du må passe på postmannen i dag.

Å være strengas er ikke gøy, men på en annen side så kan man si at om alle hadde gjort det de hadde lovet så kunne alle vært fornøyde. Men skjer det? Njet!

Bare vær strengas mot snekker`n så kommer han med en gang og fikser ferdig!

Skrevet

sannheten er jo at han ikke har begynt, og at vi flytter inn om ikke lenge, og han skulle rive tre vegger og sette opp fire nye, sånn at maleren kan få malt alle vegger og tak før vi flytter inn....

Skrevet

Hei!

Her er det overskyet...men ser at solen lurer bak skyene.

Venting på trege folk er irriterende.....og når det gjelder vognen,hadde jeg ringt selgeren.....og så posten....

Ha en flott dag i solskinnet!

Nå skal vi ut å gjøre hagen utrygg fort fluer og blomster ;)

Klemmer

Skrevet

Nå har jeg sendt en mail i alle fall :-)

Kos dere i hagen og fils de utrygge fluene... må gjerne skremme dem veldig fra meg, for jeg liker ikke fluer... :-)

Skrevet

Dere kan bare samle alle fluene på deres del av kommunen, for hos oss roper 3-åringen "EDDERKOPP" til alt som rører seg og som kanskje er skummelt!

Hun har det ganske travelt med andre ord når vi er på hytta!

Skrevet

Jeg heier på deg og er sikker på at verden tåler at du strenger deg litt. Snekkere som ikke jobber må man strenge seg overfor. Et snilt spørsmål om hvorvidt vogna er sendt er også OK.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...