cocochin med to små Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 Sendte klage til diplom-is, kjøpte en krone-is uten kjeks i går! Gadd jo ikke spise den uten kjeks De er jo strengt tatt ikke pliktige til annet enn å gi meg en ny is? Men de kan jo ikke akkurat sende meg en is i posten? Jeg vil helst ha en tipakning med krone-is for tort og svie, men det får jeg vel ikke...
Silje og Vaniljebollene Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 Jeg har ikke reklamert på akkurat is, men på kake en gang. Jeg fikk en verdikupong på ny kake i hvilken som helst butikk. Kanskje de gjør det sånn. Tror de fleste gir igjen litt mer enn de får klage på.
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 jeg sendte inn klage til Freia en gang... hadde kjøpt meg en pose med M... og når jeg puttet noen i munnen kjente jeg noe hardt.. og det viste jeg så være plast. jeg sendte den med i brevet og fikk svar tilbake at det var plast fra esken med peanøtter og de beklaget veldig og at de hadde sendt meg en eske med M i posten... Uken etter måtte jeg på posten og hente esken. hehe... fikk mange poser med M som plaster på såret...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå